duminică, 15 februarie 2009

Printre traditii



















19 comentarii:

ARIPI DE FLUTURE spunea...

foarte faaine pozele, de la penultimele mi s-a facut foame:))

Ema spunea...

excelente fotografii.parca citesc o poveste.

andrei butuman spunea...

extraordinara atmosfera ai reusit sa redai.
parca simteam mirosul mamaligii aburinde...
felicitari!!

Várday Béla spunea...

O serie excelentă, felicitări!

Irina spunea...

Frumoase!
Unde sunt facute?
Seamana tare mult cu magura!

Bogdan Balaban spunea...

foarte bune!
ce dor imi e! ...de o tuica :))

Anca-Elena Moga spunea...

Multumesc de trecere si apreciere! Fotografiile sunt facute bantuind intre magura si pestera! iar masa am servit-o la parintii unui prieten pe nume sergiu, care locuiesc in satul pestera.

T.o spunea...

Frumos. Tare frumos. Simplu. Artistic. Deosebit. Bravo! (sincer, te invidiez - in sensul bun, sa zic asa)

piticu spunea...

salut. frumos site ai, dar daca vrei sa ai mai mult trafic sau page rank poti sa te inscrii gratis la mine in director
http://classdir.ro/submit.php
Bafta in continuare

Andrei Simona spunea...

la mere coapte subscriu fara rezerve!
:-)

Maria Stefan spunea...

Foarte frumoase fotografii! Felicitari si la mai multe plimbari asa fructuoase!

...ici, colo... spunea...

superbeeeeeeeeeeeeeeeeeee
ma declar fanul tau, Anca :)

Cristina Stoica spunea...

Seria este excelenta. Ai surprins foarte bine atmosfera.
Numai bine!

Ciprian Balan spunea...

E ...Romania pe care o stiu! E ... traditia pe care ar trebui sa o "EXPORTAM".

HORATIU LAZAR spunea...

Foarte tare seria asta!imi plac toate!:D

Dungha spunea...

excelenta serie!

marius grozea spunea...

excelenta serie!
cat de familiar imi pare totul :)

Gabriel Stanciu spunea...

Frumos! Imi place ce si cum fotografiezi.

Kozma Erzsébet spunea...

Vad ca iti place si tie natura.:-)
Iarna e forte frumoasa cu multa zapada dar nu astept ca sa vina...
Fotografiile tale au o atmosfera placuta, imi plac foarte mult.