duminică, 16 noiembrie 2008

Noiembrie











15 comentarii:

salmi spunea...

Foarte frumoase. Lumina si compozitiile imi plac in mod deosebit!

Várday Béla spunea...

O excelentă serie, felicitări!
Mi-a plăcut să văd aceste cadre într-o dimineaţă urâtă de noiembrie.

Anonim spunea...

Foarte frumoasa seria, poate faceai si ceva macro 1:1 Felicitariile mele pt aceaste serie reusita, si se pare ca ai avut timp de pozat :D

Irina spunea...

Foarte frumoase!
Prima imi place mult!

Cristina Stoica spunea...

Este o serie foarte frumoasa.
Numai bine!

Adrian Popa spunea...

frumoasa seria, bravo

Aurelia spunea...

Sunt foarte frumoase. Lumina, culori rafinate...un noiembrie perfect.
Felicitari!

Dungha spunea...

frumos lucrat!!!

Talus spunea...

sclipeşti din ochii tăi albaştri sau cu ce faci pozele?

Talus spunea...

Dar cand tu pozezi, ai poze aşa?

Octavian-Andrei Brezean spunea...

foarte buna cadre. spor in continuare si sa ai un an cat mai bun!

Ciprian Balan spunea...

Superb.

HORATIU LAZAR spunea...

Foarte frumoase!Cel mai mult imi place a-IX-a, aia cu frunza!:D

Laura Florea spunea...

Superba seria! ca de altfel toate fotografiile de aici de pe blog.

ARIPI DE FLUTURE spunea...

ai niste poze foarte frumoase:)